Labels

donderdag 8 juli 2010

Les 10 De Digitale Bibliotheek ONIDV2A

Met Library Thing heb ik boeken gezocht en toegevoegd aan mijn favorieten. Erg leuk dat dit zo wordt aangeboden en dat er zo ontzettend veel te vinden is.

Met Hyves heb ik lekker geexperimenteerd met alle mogelijkheden. Ik wist natuurlijk al heel erg veel, omdat ik zelf een Hyves Account heb (www.rolootje.hyves.nl) maar ik ben erg meer te weten gekomen over wat er mogelijk is. Ik merk ook dat dit sociale netwerk de laatste paar jaar erg is gegroeid. Leuk om op een site te zitten voor school, waar je normaal gesproken alleen maar in je vrije tijd op zit.

Last FM vind ik erg leuk. Er is erg veel mogelijk op muziekgebied. Om terug te komen op het bericht over Last FM: Ik denk dat het in de bibliotheek leuk is om deze site gratis aan te bieden voor klanten, zodat zij zelf (met een oortje in) kunnen zoeken naar hun favoriete muziek. Ik denk dat dat erg in trek zou zijn bij klanten en ze het erg zullen waarderen.

Dit was mijn laatste les van De Digitale Bibliotheek, of bijna. Mijn evaluatie over de lessen schrijf ik later vandaag (vrijdag 9 juli). Ofwel: les 11. (Tot Slot).

1 opmerking: