Labels

zondag 4 juli 2010

Les 8: De Digitale Bibliotheek Onidv2a

Ik heb kennis gemaakt met twitter. Ik vind twitter een erg handig iets. Leuk ook om mensen op de hoogte te houden van wat er gebeurd in de bibliotheek. Wat ik ook leuk vind is om via google documents met anderen in 1 document aan het typen bent. Erg grappig, maar ook ja vrij nutvol vind ik. Als je met elkaar aan 1 document wil werken bijvoorbeeld. Ik heb het evaluatie formulier ingevuld en opgestuurd. Ik vind het voor mijn blog niet nodig een chatvenster te gebruiken.

Om tot slot terug te komen op Twitter. Jammer dat ik alleen Sanne kon vinden op twitter. De rest is echt niet te vinden. Wel raakte ik verslaafd om gelijk allerlei bekende mensen te gaan vinden die ook twitteren. Leuke uitvinding!

1 opmerking:

  1. Haha, ik ben jou ook aan't volgen! De rest heeft 't volgens mij niet. :-P

    BeantwoordenVerwijderen